härlig lokal

modis, nordrest, jobb, om oss, restaurangföretag

modis, nordrest, jobba hos oss, restaurang, catering

Sveriges bästa krögare

Trygg driftsmodell ställer krav både på dig och på oss. 

Vi på Nordrest är noggranna i valet av krögare till våra restauranger. Respektive krögare ansvarar för att sin restaurang utvecklas och skapar resultat. Därför kräver vi mycket av dig, men i gengäld får du mycket tillbaka i form av ett utprovat och framgångsrikt koncept och delägarskap i din restaurang. Som delägare har du Nordrest och MODIS i ryggen från första dagen. Vi har lång erfarenhet inom restaurangbranschen och vi hjälper till med etablering, central marknadsföring, försäljningsuppföljning, centrala och lokala utbildningar, förmånliga inköpsavtal och rabatter, personlig coachning av våra affärschefer, samarbete inom ett nätverk av engagerade kollegor, utdelningar och mycket mer. Nordrest är ett vinnande koncept i en allt tuffare konkurrens. 

Hör av dig om du är intresserad av att driva eller jobba på någon av våra restauranger!

Är du vår nya marknads- & säljchef till ny startup inom Nordrestkoncernen?

Vi skapar ett nytt varumärke i en växande och expansiv branch

Vill du vara med och utveckla vårt nya varumärke och vår nya produkt inom kontors- och mötesbranchen? En ny uppstickare med start i oktober. Vi kommer att starta fem fysiska kontorslägen i Stockholmsområdet sammanknutna i en digital plattform. Utmaningen är att etablera ett nytt ”Workspace & meeting koncept”. Vi söker därför en säljorienterad medarbetare med erfarenhet från hotell, kontor eller mötesindustrin som vill vara med från början och sätta varumärket på Stockholmskartan. 

Jobba med att aktivt sälja vår produkt och på sikt bygga organisationen
Vi erbjuder dig en tjänst med mycket eget ansvar, utveckling och målrelaterat arbete tillsammans med engagerade medarbetare. Jobbet innefattar att jobba både mot B2B och B2C. Som anställd hos oss får du vara en del av en växande koncern, du får stort eget ansvar och du får jobba i en kultur där egna initiativ premieras. 

Dina ansvarsområden

> Övergripande ansvar för sälj- och marknadsfrågor.
> Ansvara för framtagande av marknadsplan samt uppföljning.
> Skapa, leda och delta i kund- och marknadsaktiviteter. 
> Sätta upp och utveckla nya distributionskanaler.
> Strategiskt sätta priser och utveckla vår produkt.
> Analys och rapportering av resultat.
> Genomföra visningar, delta i det dagliga arbetet tillsammans med övriga medarbetare.
> Initialt ta hand om inkommande förfrågningar.

Din profil

Vi söker dig som är driven, motiveras av affärsutveckling, är social och gillar utmaningar. Du är lyhörd, flexibel och lösningsorienterad. Du gillar att jobba i en utvecklande och föränderlig miljö, brinner för aktivt sälj och gillar att jobba i team. Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift är ett krav. Tjänsten innebär placering i Stockholm.

> Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
> Dokumenterad branscherfarenhet.
> Tidigare erfarenhet från budgetansvar.
> Ett stort plus är kunskaper inom Adobeprogrammen: Illustrator, Photoshop och InDesign. 
> Viktigast för oss är dock att du har ett engagemang och driv och att du arbetar skapande och målrelaterat.

Lön enligt överenskommelse. Start omgående eller enligt överenskommelse.

Maila din ansökan eller eventuella frågor angående tjänsten till jobb@nordrest.se