Har du frågor? Då har du kommit rätt! Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna kring vår verksamhet. Vårt mål är att göra det enkelt för dig att hitta den information du behöver, oavsett om det handlar om företaget, hållbarhet, stammiskortet etc.
Om du inte hittar svaret på just din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss direkt. Vi finns här för att hjälpa dig!
Frågor rörande ditt stammiskort mejlas till stammiskortet@nordrest.se
Mejla till stammiskortet@nordrest.se och ange det gamla kortnumret samt det nya kortnumret, så hjälper vi dig.
Vi arbetar på att lösa detta. Tills vidare går det tyvärr inte att registrera kortet.
Mejla till stammiskortet@nordrest.se, så hjälper vi dig.
Gå till din närmaste Nordrestrestaurang och be personalen om ett kort sen registrerar du kortet på nordrest.se och laddar med valfri summa.
Nej, tyvärr bara fysiska kort just nu.
Delaktighet, öppenhet och transparens är frågor som ligger oss varmt om hjärtat. Särskilt när det gäller hållbarhet. Hör gärna av er med synpunkter och åsikter kring hur vi kan bli ännu bättre i vårt hållbarhetsarbete.
Beställ catering till din verksamhet genom att fylla i uppgifterna i formuläret nedan.